torstaina, elokuuta 17, 2006

Takaisin töissä

Neljä päivää on jo mennyt töissä ihmetellessä. Lomani aikani osaston sijainti oli muuttunut, joten heti maanantaina olin menossa aivan väärään paikkaan. Onnekseni aulassa oli työkaverit toppuuttamassa minua. Vieläkin meinaan ajoittain sekoilla missä kerroksessa minun pitäisi jäädä pois, niin ylös kuin alaskin mennessä.
Ja se hissikulttuuri, siihen en meinaa tottua. Aina kun joku tulee hissiin, niin kaikki tervehtivät tulijaa. Lisäksi tänään sattui niin että olin yksinäni samaan kerrokseen tulevan miesporukan kanssa, eikös kaikki odottaneet että minä astun ensimmäisenä ulos vaikka sijaintini hississä oli takavasemmalla. Siinä oli hiljainen, pitkä 10 sekunttia ennen kuin älysin että minun pitäisi mennä ensimmäisenä ulos sukupuoleni vuoksi.

Laskin muuten tuossa että reilun 6 viikon päästä tulen takaisin Suomeen. Jee! Se myös tarkoittaa että saman verran aikaa on ihmisellä mahdollisuus tulla minua tänne tapaamaan. ;)

Pidin muuten lomani aivan oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa. Silloin kun olimme Montenegrossa, oli Budapestissa todella huonoa säätä. Vettäkin tuli oikein kunnolla. Laitan tällä kertaa liitteeksi työkavereitteni ottami kuvia vesisateesta.

Tämä kuva on peräisin Ostoskeskuksesta MOM Parkista. Jossain näyttäisi vuotaneen todella pahasti sillä vettä tulvii oikein kunnolla. Kellarikerroksessakin oli vettä sen verran että kaikki kaupat oli kuulemma suljettu.











Bussiin nousu voi olla melkoisen märkää puuhaa, mutta ei ne autot näköjään kovin vähästä säikähdä.






Metro- asemallakaan ei mene hyvin ollenkaan. Välitasanteella vettä on vyötäisille ja siitä alemmas paikka on suljettu.

Ei kommentteja: